Forum Bezg³owa Hydra Strona G³ówna Bezg³owa Hydra
Bo dobra hydra, to Bezg³owa Hydra
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Klasy presti¿owe-D&D
Id¼ do strony 1, 2  Nastêpny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Bezg³owa Hydra Strona G³ówna -> RPG i LARPy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Grzesiek
Administrator



Do³±czy³: 12 Lut 2010
Posty: 175
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: St±d
P³eæ: Mê¿czyzna

PostWys³any: Pi± 22:35, 03 Wrz 2010    Temat postu: Klasy presti¿owe-D&D

przedstawiê tak± jedn±, przez przypadek znalaz³em (chyba nawet autorem jest nasz super inteligenty BigBoss, pseudo i miejscowo¶æ siê zgadza xD)
Cytat:
Ko¶æ wytrzyma³o¶ci k12
Wymagania:
Bazowa premia do ataku +7
Charakter: dowolny nie z³y
Atuty: Bieg³o¶æ w broni (dowolna egzotyczna), Finezja w broni (dowolna), Szybkie Wyci±gnie broni, krzepko¶æ.
Rzemios³o 6 rangi, Je¼dziectwo 6 rangi, Skakanie 4 rangi,
Umiejêtno¶ci klasowe

Umiejêtno¶ci klasowe Potomka Herkulesa (i atrybut kluczowy dla ka¿dej z nich):
P³ywanie(s), Je¼dziectwo(Zr), Równowaga(zr), Rzemios³o(int), Skakanie(s), Upadanie(zr), Wspinaczka(s), Wyzwalanie siê (zr), Zastraszanie (Cha), Zauwa¿anie (Rzt), Zbieranie Informacji (Cha).

Tabela
Poziom_Bazowy atak_Wytrwa³o¶æ_Refleks_Wola_Specjalne
__1_______+1_________+2______+0____+1___
__2_______+2_________+3______+0____+2___ Nie wra¿liwka+5
__3_______+3_________+3______+1____+2___ Regeneracja
__4_______+4_________+4______+1____+3___ Zabójczy dotyk
__5_______+5_________+4______+1____+3___ Zniszczenie strza³y
__6_______+6_________+5______+2____+4___ Nie wra¿liwka+10
__7_______+7_________+5______+2____+4___ Szósty zmys³ __8_______+8_________+6______+2____+5___
__9_______+9_________+6______+3____+5___ Nie wra¿liwka+15
__10______+10________+7______+3____+6___ Skok w chmury

W³a¶ciwo¶ci klasowe
Postawa ofensywna: Gdy Potomka wyzwa³ kto¶ na pojedynek mo¿e on przybraæ t± postawê. Daje ona mu nastêpuj±ce rzeczy: +5 si³a,+4 budowa i + 5 do testu ataku. Tê postawê mo¿e przyj±æ 2 razy w ci±gu dnia, raz na pó³ godziny i drugi raz na godzinê
Bieg³o¶æ w broni i pancerzu: Potomek Herkulesa mo¿e u¿ywaæ ka¿dy rodzaj pancerza. Natomiast broni± mo¿e pos³ugiwaæ siê ¿o³niersk± i ka¿dym rodzajem broni egzotycznej.
Skok w chmury: od 10 poziomu skakanie Potomka nie jest ograniczone jego wzrostem.
Zabójczy atak: raz na dzieñ mo¿e u¿yæ zabójczej piê¶ci, która os³abia przeciwnika 4k6
Szósty zmys³: dziêki tej umiejêtno¶ci Potomek Herkulesa staje siê odporny na flankowanie i dostaje +2 do rzutów obronnych przeciwko pu³apkom.
Nie wra¿liwka: Na drugim poziomie potomek dostaje 6 buforu, to znaczy ¿e jak odszyma 20 obra¿eñ niweluje siê te 6 czyli teraz odszyma³ 14 obr. i tak samo na 7 poziomie.
Regeneracja: Postaæ ta regeneruje 2 PW na rundê, gdy PW jest na – regeneracja trwa do 6 PW na +
Zniszczenie strza³y: na 5 poziomie postaæ ma szanse zniszczyæ atakuj±c± go strza³ê lub be³t lub oszczep, gdy wyrzuci ko¶ci± k20 powy¿ej 13

wtf? a tak wogle to tu jest link http://www.adnd.fora.pl/klasy,10/potomek-herkulesa-klasa-prestizowa,688.html


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
vvipol
Obeznany



Do³±czy³: 26 Lut 2010
Posty: 28
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 1/5
Sk±d: St±d
P³eæ: Mê¿czyzna

PostWys³any: Nie 12:23, 05 Wrz 2010    Temat postu:

Moja pierwsza klasa presti¿owa

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
vvipol
Obeznany



Do³±czy³: 26 Lut 2010
Posty: 28
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 1/5
Sk±d: St±d
P³eæ: Mê¿czyzna

PostWys³any: Nie 12:34, 05 Wrz 2010    Temat postu:

A i stare masz info.A tak wogóle mo¿e zróbmy taki rozdzia³ z klasami prestizowymi?

Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez vvipol dnia Nie 12:36, 05 Wrz 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
kapelos
n00b



Do³±czy³: 28 Maj 2010
Posty: 12
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 1 raz
Ostrze¿eñ: 1/5

P³eæ: Mê¿czyzna

PostWys³any: Nie 12:45, 05 Wrz 2010    Temat postu:

A co ty mu Grzechu zazdro¶cisz sam nic takiego nie napiszesz a siê z innych nabijasz ,,przedstawiê tak± jedn±, przez przypadek znalaz³em (chyba nawet autorem jest nasz super inteligenty BigBoss, pseudo i miejscowo¶æ siê zgadza xD)"

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Exnymphetamine
Bohater



Do³±czy³: 17 Lut 2010
Posty: 229
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 6 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Sosnowiec

PostWys³any: Pon 12:35, 06 Wrz 2010    Temat postu: Re: klasy presti¿owe do dnd

grzesiek napisa³:
przedstawiê tak± jedn±, przez przypadek znalaz³em (chyba nawet autorem jest nasz super inteligenty BigBoss, pseudo i miejscowo¶æ siê zgadza xD)
Cytat:
Ko¶æ wytrzyma³o¶ci k12
Wymagania:
Bazowa premia do ataku +7
Charakter: dowolny nie z³y
Atuty: Bieg³o¶æ w broni (dowolna egzotyczna), Finezja w broni (dowolna), Szybkie Wyci±gnie broni, krzepko¶æ.
Rzemios³o 6 rangi, Je¼dziectwo 6 rangi, Skakanie 4 rangi,
Umiejêtno¶ci klasowe

Umiejêtno¶ci klasowe Potomka Herkulesa (i atrybut kluczowy dla ka¿dej z nich):
P³ywanie(s), Je¼dziectwo(Zr), Równowaga(zr), Rzemios³o(int), Skakanie(s), Upadanie(zr), Wspinaczka(s), Wyzwalanie siê (zr), Zastraszanie (Cha), Zauwa¿anie (Rzt), Zbieranie Informacji (Cha).

Tabela
Poziom_Bazowy atak_Wytrwa³o¶æ_Refleks_Wola_Specjalne
__1_______+1_________+2______+0____+1___
__2_______+2_________+3______+0____+2___ Nie wra¿liwka+5
__3_______+3_________+3______+1____+2___ Regeneracja
__4_______+4_________+4______+1____+3___ Zabójczy dotyk
__5_______+5_________+4______+1____+3___ Zniszczenie strza³y
__6_______+6_________+5______+2____+4___ Nie wra¿liwka+10
__7_______+7_________+5______+2____+4___ Szósty zmys³ __8_______+8_________+6______+2____+5___
__9_______+9_________+6______+3____+5___ Nie wra¿liwka+15
__10______+10________+7______+3____+6___ Skok w chmury

W³a¶ciwo¶ci klasowe
Postawa ofensywna: Gdy Potomka wyzwa³ kto¶ na pojedynek mo¿e on przybraæ t± postawê. Daje ona mu nastêpuj±ce rzeczy: +5 si³a,+4 budowa i + 5 do testu ataku. Tê postawê mo¿e przyj±æ 2 razy w ci±gu dnia, raz na pó³ godziny i drugi raz na godzinê
Bieg³o¶æ w broni i pancerzu: Potomek Herkulesa mo¿e u¿ywaæ ka¿dy rodzaj pancerza. Natomiast broni± mo¿e pos³ugiwaæ siê ¿o³niersk± i ka¿dym rodzajem broni egzotycznej.
Skok w chmury: od 10 poziomu skakanie Potomka nie jest ograniczone jego wzrostem.
Zabójczy atak: raz na dzieñ mo¿e u¿yæ zabójczej piê¶ci, która os³abia przeciwnika 4k6
Szósty zmys³: dziêki tej umiejêtno¶ci Potomek Herkulesa staje siê odporny na flankowanie i dostaje +2 do rzutów obronnych przeciwko pu³apkom.
Nie wra¿liwka: Na drugim poziomie potomek dostaje 6 buforu, to znaczy ¿e jak odszyma 20 obra¿eñ niweluje siê te 6 czyli teraz odszyma³ 14 obr. i tak samo na 7 poziomie.
Regeneracja: Postaæ ta regeneruje 2 PW na rundê, gdy PW jest na – regeneracja trwa do 6 PW na +
Zniszczenie strza³y: na 5 poziomie postaæ ma szanse zniszczyæ atakuj±c± go strza³ê lub be³t lub oszczep, gdy wyrzuci ko¶ci± k20 powy¿ej 13

wtf? a tak wogle to tu jest link http://www.adnd.fora.pl/klasy,10/potomek-herkulesa-klasa-prestizowa,688.html


To presti¿ówka pasuje bardziej do klas epickich powy¿ej 20 poziomu, a tu ju¿ na 7 mo¿emy wcieliæ siê w HEROSA. Sama niewra¿liwo¶æ + 5 na tak niskim poziomie to ju¿ przesada.Stopniowo od +1 w górê powinna i¶æ do max. +5, a tu mamy a¿ +15.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
vvipol
Obeznany



Do³±czy³: 26 Lut 2010
Posty: 28
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 1/5
Sk±d: St±d
P³eæ: Mê¿czyzna

PostWys³any: Pon 13:27, 06 Wrz 2010    Temat postu:

Kowal zabójca
Kowal lub p³atny zabójca . Jest wyrafinowanym zabójc± .Zabija tylko tych za których mu zap³acono poka¼n± sumkê lub tych których musi. Lubi tak¿e zarabiaæ w ku¼ni. Wychowywany by³ przez gildie z³ych magów. Dla tego ma podstawowe czary. Po ukoñczeniu 22 lat Kowal zabójca gra solo i zwykle podró¿uje sam jako poszukiwacz przygód. Rasy: Kowalem zabójc± mo¿e zostaæ ka¿dy nie elf , ani nizio³ek.
Ko¶æ wytrzyma³o¶ci k10
Wymagania:
Bazowa premia do ataku +5
Charakter: z³y dowolny
Umiejêtno¶æ rzucania czarów wtajemniczeñ z 1 poziomu.
Rzemios³o 7 rangi, czarostwo 6 rangi Rasa: krasnolud, cz³owiek lub pó³ ork

Umiejêtno¶ci klasowe
Umiejêtno¶ci klasowe Kowala zabójcy (i atrybut kluczowy dla ka¿dej z nich):
Rzemios³o(int), Skakanie(s), Wspinaczka(s), Zastraszanie (Cha), Zauwa¿anie (Rzt),nas³uchiwanie (rzt), czarostwo (int), wiedza (int), fa³szerstwo (int), ukrywanie siê (zr), ciche poruszanie (Zr), koncentracja (Bd).

Poziom_Bazowy atak_Wytrwa³o¶æ_Refleks_Wola_Specjalne
__1_______+1______+2______+0____+2___ 1 ulubiony wróg, przemiana
__2_______+2______+3______+0____+3___ Ukradkowy atak 1k6
__3_______+3______+3______+1____+3___ Atut ¿elazna wola
__4_______+4______+4______+1____+4___ 2 ulubiony wróg, ukradkowy atak 2k6
__5_______+5______+4______+1____+4___ Brak emocji
__6_______+6______+5______+2____+5___ ukradkowy atak 3k6
__7_______+7______+5______+2____+5___3 ulubiony wróg, __8_______+8______+6______+2____+6___ ukradkowy atak 4k6
__9_______+9______+6______+3____+6___
__10______+10_____+7______+3____+7___ 4 ulubiony wróg, Przywo³anie Chowañca, ukradkowy atak 5k6

Czary na dzieñ
Poziom postaci / 1____2____3___4___-Poziom czaru
__1_________/ 2____1____-____-____ -ilo¶æ czaru na dzieñ
__2_________/ 2____1____-____-____
__3_________/ 2____1____-____-____
__4_________/ 3____2____1____-____
__5_________/ 3____2____1____-____
__6_________/ 3____2____1____-____
__7_________/ 4____3____2____-____
__8_________/ 4____3____2____-____
__9_________/ 4____3____2____1____
W³a¶ciwo¶ci klasowe:
Bronie i pancerze: Kowal zabójca umie pos³ugiwaæ siê ka¿dym rodzajem pancerzy i tarcz. Natomiast broni± umie pos³ugiwaæ siê ¿o³niersk± i prost± (ka¿dym rodzajem).
Brak emocji: Kowal zabójca jest pozbawiony emocji i przez to ca³kowicie odporny na strach i efekty oparte na emocjach i uczuciach. Nie mo¿e przez to np. wpadaæ w sza³.
Przemiana: Cia³a KZ od dziecka poddawane s± ró¿nym przemian± . Niewiele kandydatów prze¿ywa te próby, ale pozwala ono wy³oniæ prawdziwych zabójców. Dziêki niej KZ zyskuj± wiele zdolno¶ci:
-D³ugo¶æ ¿ycia wyd³u¿a siê 2
-Darmowy atut Czujno¶æ
-Regeneracja:
5. poziom: KZ automatycznie stabilizuje siê je¿eli jest umieraj±cy, umiera gdy PW stanowi -15
10. poziom: Automatycznie powstrzymuje krwawienia gdy PW jest na -.Leczy 1 PW na rundê gdy jest na –i tak do 3 PW.


Kurcze tabelka mi siê zjecha³a sorka za ni±.Co do postaci to chyba z tymi magiami przesadzi³em.A i nie patrzcie na b³êdy ortograficzne bo mia³em slab± ocene z polaka.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez vvipol dnia Wto 12:38, 07 Wrz 2010, w ca³o¶ci zmieniany 9 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
vvipol
Obeznany



Do³±czy³: 26 Lut 2010
Posty: 28
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 1/5
Sk±d: St±d
P³eæ: Mê¿czyzna

PostWys³any: Pon 13:44, 06 Wrz 2010    Temat postu:

KZ-Kowal Zabójca

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Shingai
Obeznany



Do³±czy³: 10 Lut 2010
Posty: 41
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 2 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: z k±towni
P³eæ: Mê¿czyzna

PostWys³any: Pon 13:50, 06 Wrz 2010    Temat postu:

Troloololool.... Wojtek z tym kowalem to troche przesada jednak ;/
wiem wiem, sam niczego nie wymysle itd ale jednak jest on troche wykoksany i nie tylko

Poza tym, KOWAL ZABOJCA... to prawie jak PROFESOR PILKARZ, niby mozna polaczyc ale z deczka bezsensowne


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Shingai dnia Pon 13:52, 06 Wrz 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Biobik
Bur¿uazja
Bur¿uazja



Do³±czy³: 10 Lut 2010
Posty: 56
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 4 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Milejów
P³eæ: Mê¿czyzna

PostWys³any: Pon 14:56, 06 Wrz 2010    Temat postu:

Trochê ¶ci±gn±³e¶ wojtu¶ tego kowala z postaci presti¿owej "Wied¼min" Very Happy
Ale ogólnie spoko go wymy¶li³e¶, brawo za pomys³owo¶æ Smile .

Sam zastanawia³em siê stworzyæ klasê presti¿ow± "Zielarz".
Specjalizowa³ by siê w tworzeniu ró¿nych zió³ zwiêkszaj±cych premie bojowe, ochronne itd.
Poza tym móg³by tworzyæ eliksiry, trucizny i inne tego typu rzeczy z dziecinn± ³atwo¶ci±( oczywi¶cie musi mieæ komponenty).
Oprócz tego móg³by rzucaæ kilka wybranych czarów.
Ale to na razie s± tylko pomys³y, a kiedy¶ mo¿e nad nim si±dê i zrobiê go na porz±dnie Smile .


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Biobik dnia Pon 14:58, 06 Wrz 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Wojtek
Cwaniak



Do³±czy³: 06 Lut 2010
Posty: 133
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 1 raz
Ostrze¿eñ: 0/5

P³eæ: Mê¿czyzna

PostWys³any: Pon 15:55, 06 Wrz 2010    Temat postu:

W DnD istnieje takie co¶ na Skrytobójca- tak¿e zabójca na zlecenie.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
vvipol
Obeznany



Do³±czy³: 26 Lut 2010
Posty: 28
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 1/5
Sk±d: St±d
P³eæ: Mê¿czyzna

PostWys³any: Pon 16:04, 06 Wrz 2010    Temat postu:

Wied¼min to postaæ nie presti¿owa jak by co Very Happy ale masz troche racji ¿e ¶ci±gno³em trochê.A i planuje jeszcze zrobiæ czterorêkiego czy nie mo¿e byæ co¶ takiego?

Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez vvipol dnia Pon 16:06, 06 Wrz 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Shingai
Obeznany



Do³±czy³: 10 Lut 2010
Posty: 41
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 2 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: z k±towni
P³eæ: Mê¿czyzna

PostWys³any: Pon 17:06, 06 Wrz 2010    Temat postu:

Tjaaa zeby mial 15 atakow w jeden turze xDDD Poza tym to chyba nie moglby byc, czlowiek, bo jak juz to mutant.

Moze lepiej sprobuj jakiegos Tancerza Ostrzy? Tez szybki jest i zreczny Razz


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
vvipol
Obeznany



Do³±czy³: 26 Lut 2010
Posty: 28
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 1/5
Sk±d: St±d
P³eæ: Mê¿czyzna

PostWys³any: Pon 21:13, 06 Wrz 2010    Temat postu:

Nom zreszt± zrobie jakiego¶ hiper pro szybkiego koksa oczywi¶cie z karami

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Exnymphetamine
Bohater



Do³±czy³: 17 Lut 2010
Posty: 229
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 6 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Sosnowiec

PostWys³any: Wto 7:35, 07 Wrz 2010    Temat postu:

Wojtek napisa³:
Grzesiek to Grzesiek niestety, ma³o twórczy cz³owiek i ma pewnie kompleksy.

Co do Klasy Presti¿owej to bardzo dobry myk wymy¶laæ nowe, bo te w podrêczniku s± trochê sztywne i ciê¿ko je m±drze wple¶æ w kampanie (no chyba, ¿e na si³ê). Wa¿ny jest konteks w jakim osi±ga siê dan± klasê.


Czy postacie w podrêcznikach s± trochê sztywne? K³óci³ bym siê(No chyba ¿e mówisz o tych z podstawki). Jest oko³o 100 klas presti¿owych je¿eli nie wiêcej. I ka¿da jest do¶æ oryginalna(no mo¿e kilka na si³ê zrobionych, ale i tak da radê co¶ z nimi zrobiæ) i mo¿e wnosiæ do kampanii co¶ nowego, ale jak zawsze wszystko zale¿y od MG i graczy którzy bêd± wcielali siê w dan± profesjê.

Zamieszczê w tym tygodniu wszystkie klasy presti¿owe jakie powsta³y do D&D.


A co do kowala zabójcy...to jak dla mnie takie po³±czenie skrytobójcy z tropicielem i nawet wydaje mi siê, ¿e jest gdzie¶ podobna presti¿ówka w którym¶ podrêczniku.

Ale ogólnie dobrze zrobione.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Wojtek
Cwaniak



Do³±czy³: 06 Lut 2010
Posty: 133
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 1 raz
Ostrze¿eñ: 0/5

P³eæ: Mê¿czyzna

PostWys³any: Wto 9:57, 07 Wrz 2010    Temat postu:

Mia³em na my¶li te z podstawki.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Bezg³owa Hydra Strona G³ówna -> RPG i LARPy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Id¼ do strony 1, 2  Nastêpny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach

fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin